25 maj 2011

Nietypowy niebiesko czerwony ( z serii stary ale jary) + neonowy wiosenny makijaż

Dziś pokażę Wam znów makijaż wykonany dawno temu. Ale że jest to jeden z moich ulubionych to pokazuję. Makijaż jest bardzo odważny. Ale jednocześnie niebanalny i na pewno przykuwa uwagę.





 Wstawiam 2 wersję - z ustami w kolorze naturalnym oraz z czerwonym błyszczykiem.(zdjęcia nie najlepsze ale chyba coś tam widać, podpisane logiem wizazu bo wstawiałam je kiedyś na wizaz)





No i na dokładkę jeszcze stepik robiony wieki temu (nawet mieszkałam wtedy w innym mieszkaniu :) )


I na dokładkę coś nowego. Robiłam makijaż wiosenny na konkurs na wizażu. Ale że prace nie mogą być wcześniej publikowane i robione specjalnie na ten konkursik to wstawiam Wam jedynie link. Po zakończeniu wstawię makijaż tutaj w osobnej notce
(jeśli macie konta na wizażu to wpadnijcie pooceniać konkursowe makijaże na pomocą oceny wątku gwiazdkami)
✿ Neonowa, soczysta wiosna czyli powiew wiosny po mojemu ✿


Przypominam o rozdaniu kremu Va'bra - odnośnik u góry po prawej stronie !

23 komentarze :

  1. Świetny ten makijaż taki papuzi. Bardzo mi się podoba!:)
    http://www.good-for-you.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętam jak Cię prosiłam o stepa do niego ! :)) wciąż mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piarku ja też to pamiętam a to w sumie jakoś koło roku temu było patrząc po dacie wrzucenia filmu na YT ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oceniłam wątek na wizażu oczywiście "doskonały!" ;)
    Masz piękne makijaże :)
    Mogę jeszcze zapytać czym farbujesz włoski?

    OdpowiedzUsuń
  5. Princesska dziękuję bardzo. A co do włosów to nigdy ich nie farbowałam i mam w 100% swój naturalny kolor
    (PS. nie ma tygodnia bez wiadomości czym farbuję włosy :) )

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż przepiękny :D taki styl marynarski jak dla mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasia zazdroszczę :) masz śliczne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zajefakenbisty !! boski ! jaaa ale mi się podoba :D ja też chce tak umieć ;( ;P.

    www.lidzia007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam jak go pokazywałaś :) Nadal mi się bardzo podoba :D
    A za konkurs trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  10. No, znalazłam Cię :) Lubię Twoje makijaże pełne koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja kocham Twoje makijaże, jesteś mistrzynią w kolorach i nie ma w tym ani krzty przesady !! Nigdy nie wpadłabym na połączenie niebieskości z czerwienią i na pewno nie wyszłabym tak z domu, a u Ciebie wygląda to bosko! :)

    I ten makijaż na wiosnę - jak dla mnie jesteś wygraną! Jest niesamowity, idealnie oddaje wiosenny klimat!! Trzymam kciuki i zagłosowałam! :)

    P.S: Jeśli tylko masz chwilę czasu, to zapraszam serdecznie do rozwiązania krótkiej, anonimowej ankiety - więcej informacji tutaj: http://details-of-the-beauty.blogspot.com/2011/05/information-z-ostatniej-chwili-ankieta.html

    OdpowiedzUsuń
  12. prześwietny..
    Ja oczywiście znowu jestem pod wrażeniem jakości Twoich zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny jeju ile ja bym dala aby takie coś zrobić takie świetnie jak Ty:)Kochan jak się tego nauczyałaś?

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję wszystkim za przemiłe słowa
    wonder_woman dziękuję, a makijażu uczyłam się sama oglądając makijaże na wizażu i na YT :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne połączenie kolorków:) Jeszcze nie probowalam czerwonego z niebieskim:)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny makijaz ! Zestawiony z rzeczami w neutralnych kolorach moze dac naprawde fajny efekt :))
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. niesamowite podoba mi sie bardzo .. :D czekam na kolejne]

    kisses;*

    OdpowiedzUsuń
  18. tak. zdjęcia robię z lampą. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne makijaże, kocham twójn styl :))
    zapraszam do mnie na rozdanie i
    do oglądania i koemntowania, kiss :*

    OdpowiedzUsuń
  20. umieram z zazdrości o te piękne, równe, idealne kreski :(
    śliczna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny efekt, no i oczka masz ładne to każdy makijaż będzie fajnie wyglądał na nich :)

    http://swiatedki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka