18 lis 2011

sleek + naked czyli dzienniak po mojemu :)

Nie lubię zwyklaków - szaraków na dzień. 
Uwielbiam kolor (jakby ktoś jeszcze nie zauważył)
Dziś użyłam paletek sleek (monaco i curacao) oraz paletki ud naked, tuszu oriflame, podkładu map i bronzera sleek
Niestety zdjęcia mi wyszły w większości niewyraźne i wybielone
ale coś tam wybrałam jak już tyle ich zrobiłam.
(Ps. oczy mi lekko łzawiły stąd niedociągnięcia w wewnętrznym kąciku)













A Wy lubicie takie makijaże na dzień? czy już za kolorowo?

35 komentarzy :

  1. Śliczny:)
    ja ostatnio niestety rzadko używam kolorów:( sama nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny makijaż! Ty to potrafisz zmalować takie cuda, że już mnie nic nie zaskoczy ;)

    ja na co dzień częściej wybieram raczej stonowane makijaże, albo zamiast po niebieski sięgam po fiolety :) chociaż fakt, że ostatnio bardzo zaprzyjaźniłam się z niebieskościami z paletki Bad Girl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie zbyt kolorowo jak na dzień, ale nie zmienia to faktu, że i tak ten makijaż ślicznie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na aparacie naprawde podobny makijaz w wersji krok po kroku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam to połączenie! Sama robiłam coś podobnego (nie tak dobrego jak Twój make-up) jakiś czas temu ;) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny, ja ostatnio lubie kolory :) Jakbys miala czas to prosze o step by step :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie. Na dzień zazwyczaj wybieram neutralne barwy, ale zaszaleć z kolorem też mi się zdarza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ci ładnie :) ja oczywiscie na codzien zwyklaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam lubię intensywne kolorki na powiekach nawet na co dzień. I bawi mnie, że czasem ludzie dziwnie sie na mnie patrzą,

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny :) to jest delikates w twoim wykonaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię połączenie niebieskiego z brązem :P

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny delikatny kolorowy :) perfect

    OdpowiedzUsuń
  13. idealny w każdym calu:D kocham oglądać twoje makijaże;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie :d ładne masz włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie super wersja dzienna:)
    Jestem na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny makijaż :)

    ja nie mam nic przeciwko kolorowym lub mocnym makijażom na dzien :) wazne by pasowały do stylu bycia osoby która je nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też na co dzień lubię kolory w makijażu,piękny makijaż:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu napisz coś o swoich włosach! Masz taki ładny odcień blondu! Makijaż jak zawsze - klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacja :) przyłączam się do prośby Belli - napisz coś o swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ...N's Life...odpisałam już na profilu Belli ale dopisze i tutaj.
    Z włosami nie robię nic szczególnego. A kolor mam naturalny bo nigdy nie farbowałam włosów.
    Ale że dostaję wiele zapytań to może opiszę niedługo czego używam itp.

    i dziękuję za Wszystkim za komentarze. Cieszy mnie to że niektóre z Was używają kolorów na dzień :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ty to robisz twoje makijaże są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba taki makijaż, a już zwłaszcza na Tobie.
    Jak dla mnie "na codzień" byłby za kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny makijaż. :)
    Podoba mi się, ale na Tobie, ja nie wyobrażam sobie tak się umalować np. na uczelnię..
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj:) Bardzo ładny makijaż. Też jestem zwolenniczką kolorowych makijaży, choć czasem jest problem, bo nie wszystkie pasują do jasnych włosów :p

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny makijaż :))
    czasami też mi coś takiego wychodzi, ale bardzo rzadko :)

    bardzo ładnie dobrałaś kolorki :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny! Ja jednak na dzień preferuję prostsze...
    www.kosmetycznenowosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Makijaż jest bardzo ładny i to nie podlega wątpliwości, ale na dzień według mnie zbyt krzykliwy. Co prawda to też zależy od charakteru pracy jaką wykonujemy, ale mimo wszystko uważam, że na dzień są zarezerwowane stonowane kolory. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny, pięknie podkreśla Twoje oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne kolorki, perfekcyjne wykonanie ;).
    + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny makijaż, perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka