21 wrz 2012

Czasem słońce czasem deszcz ...

Dziś taki makijaż jak w tytule - trochę złota i trochę srebra. Czasem słońce czasem deszcz ... - tak jak pogoda u mnie za oknem







Użyte kosmetyki: baza udpp, cienie sleek original, inglot, tusz loreal. liner rimmel, podkład rimmel, bronzer ikos, róż flomar, rozświetlacz essence, błyszczyk rimmel


Ps. Oliwka kończy jutro 5 miesięcy. Kiedy to zleciało???? dopiero co z brzuchem chodziłam, potem Ona była taka maleńka i tylko spała i jadła a teraz - małą łobuziarę mamy w domu :))))

23 komentarze :

  1. super podkreśliłaś policzki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż! Idę zaraz coś takiego spróbować wyczarować na moim oku ;D (nie wyjdzie mi tak ładnie, ale łudzić się mogę prawda? :P)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super makijaż ;] A widzisz, dzieci szybko rosną :D Nim się obejrzysz,a ona już będzie śmigała do przedszkola :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny, wyrazisty makijaż. Bardzo chciałabym aby kiedyś wyszedł mi podobny! :)

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sama spróbować zrobić takie cudo na oku jak Ty robisz...mi to zajmie duuuużo czasu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz to jeszcze nic, poczekaj jak zacznie chodzić. Wtedy dopiero będzie łobuzować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje makijaże są takie . . idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wykonany makijaż :) i przy okazji, bardzo ładnie wyglądasz z grzywką podpiętą do góry.

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczny makijaż, naprawde, bardzo mi sie podoba szkoda, że mi takie makijaże nie pasuja, bo mam opadajaca powieke, pomijajac już że nie umiałabym zrobic takiego dzieła;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie! Ślicznie Ci w tej kresce, ładnie podkreśla całość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kreska jest po prostu boska :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zadziornie :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się połączenie szarości z pomarańczą :D rewelacyjny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaż – zazdroszczę tak idealnej kreski. Ja nie potrafię jej zrobić równo na jednym oku a co dopiero na obu. Możesz mi powiedzieć jak jest z trwałością cieni, których użyłaś i czy nie zbierają się w załamaniu powieki? Czy ten tusz do rzęs wytrzyma cały dzień i nie będzie się osypywał? Ostatni tusz z loreala, który kupiłam pod koniec dnia zostawał pod oczami, tworząc efekt pandy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrazeniem Twojego makijazowego talentu !Twoje dziela sa po prostu sztuka! Z noecierpliwoscia czekam na wiecej !:) pozdrawiam ze slonecznej Polski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka