5 gru 2013

Metamorfoza moich rzęs. Zapowiedź.

Jestem w trakcie przygotowywania wpisu o metamorfozie jaką przeszły moje rzęsy.
Na zdjęciu moje oko kompletnie bez makijażu.


Jako że jestem jasną blondynką moje rzęsy i brwi są jasne, cienkie i delikatne.
Miałam przygodę z przedłużaniem 1do1 i w sumie byłam zadowolona jednak po ściągnięciu moje rzęsy wydały mi się prawie niewidoczne.
Długo myślałam czym by je wzmocnić. Stosowałam olejek rycynowy ale efektów spektakularnych nie było. Szybko zaniechałam smarowania.
Tym razem byłam wytrwała i teraz po 4 miesiącach kuracji mogę pokazać efekty.
Czy chcecie poczytać co tak poprawiło stan moich rzęs?  Wpis z recenzją już w weekend :)
 
Sekret zdradziłam tutaj KLIK

17 komentarzy :

  1. Ja chcę i będę czekać!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo chcę bo efekt jest zaskakujący:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne efekty ;) pewnie jakaś fajna odżywka - ja teraz testuję Xlash ;) i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze różnice. PS: Piekne oko masz do malowania idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka oprawa oczu daje duże pole dla makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow jaka różnica! czekam co to będzie za magiczny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę się doczekac wpisu! efekt jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, piekna, widoczna poprawa! niesamowite :D nie czekaj do weekendu z wpisem :P osiwieje :D

    Ja teraz kupilam odzywke ale wydaje mi sie ze to niewypal.. dziwna ma konsystencje, prawie zbitą :/ moze przeterminowany? nie wiem.. tylko kod tam byl :( buu a niemalo kosztowala..

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, ciekawa jestem co sie przyczyniło do takiej poprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Duża różnica, czekam na pełną relację!

    OdpowiedzUsuń
  11. i like so much your eye color <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow duża różnica. Ja jestem bardzo ciekawa co i jak i dlaczego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka