19 lip 2014

Makeup Geek podejście nr.1

Od jakiegoś czasu publikowałam swoje makijaże na stronie o której już Wam pisałam - https://www.makeupgeek.com/ Wstawiałam tam swoje makijaże oraz podziwiałam makijaże wstawiane tam przez inne dziewczyny.
Od jakiegoś czasu moje prace stawały się Most Loved This Week oraz Most Loved This Month co dawało mi wiele pozytywnych uczuć gdyż wiedziałam że moje prace się podobają :)
I ku mojemu zaskoczeniu jakiś czas temu dostałam propozycję że strony MUG wypróbowania ich produktów. Dostałam sporą pakę - 26 cieni oraz palety na nie, 10 pigmentów, 4 róży i 5 pędzli.
No i chciałam pokazać moją pierwszą zabawę ich cieniami i pigmentami i pędzlami. Główną role gra pigment o rudawym odcieniu i nazwie Vegas Lights. To taki makijaż i zdjęcia na szybko. I to na jednym oku. 

 
Chciałam tylko wypróbować nowe zabawki. Powiem Wam że pigmenty są niesamowite a cienie również zapowiadają się ciekawie. A z pędzlami chyba zaprzyjaźnię się na dłużej :)


Użyte kosmetyki: baza ud, cienie i pigmenty makeup geek, kępki no name, tusz ysl


A tu cała paletka. Fotka z komórki ale coś tam widać :)



14 komentarzy :

  1. też dzisiaj nosiłam vegas lights ...cudasek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż. Zazdroszczę paletki

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny ten makijaż!! piękny :) I ja w końcu będę miała cienie MUG :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę cudeniek:) Makijaż piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. zjawiskowy makijaż, mam pytanie by wstawić makijaż na stronę https://www.makeupgeek.com/ to należy go wykonać cieniami MUG? Będę wdzięczna za odpowiedź ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Na stronkę makeupgeek można wstawić każdy makijaż. Nie musi być wykonany ich kosmetykami :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Dziękuję serdecznie za odpowiedź ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. może podpowiesz mi w jaki sposób wrzucić na stronę makeup geek zdjęcia makijażu, ponieważ konto moje istnieje, niestety nie mogę tam odnaleźć żadnego miejsca że by móc dodać zdjęcia a obklikałam wszystko! a poza tym piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź tu https://www.makeupgeek.com/idea-gallery/ (skopiuj sobie adres)
      I potem u samej góry na środku masz logo MUG a pod nim "Show Off Your Look" - kliknij ten napis i już
      Musisz być zalogowana :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka