28 sie 2014

Mermaid

Wiedziałam że muszę namalować coś podobnego gdy tylko zobaczyłam TEN makijaż na blogu mojej koleżanki Candy
Nazwa mojej wersji to nazwa tego turkusu od MakeupGeek. Nie wiem czemu mi wyszedł dość niebiesko na zdjęciach. Na żywo jest trochę bardziej turkusowy.



 

Użyłam: bazy ud, cieni MUG mermaid, gold digger, bada bing, chickadee  i do kreski corrupt oraz pigmentów blitz i nightlife oraz tuszu ysl i żelowego linera rimmel do brwi






 
Jeśli Wam się podoba proszę o klik w serduszko

http://www.makeupgeek.com/idea-gallery/look/mermaid-26/


12 komentarzy :

  1. Podoba mi si wykonczenie tych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oko wygląda bardzo ładnie. Ale mnie brakuje całej twarzy. Takie mam zboczenie, że muszę widzieć całą twarz w makijażu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo ładne. Nie wiem czemu, ale jak tylko próbuję coś od Ciebie odgapić, nie udaje mi się to :/ Nie wychodzi mi i tyle, nie umiem tak położyć tych cieni, aby wyglądały na połączone, jak u Ciebie.


    Serduszko kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie podbija kolor tęczówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekny makijaż, uwielbiam kiedy cienei nie tyle sa sama sztuką co potrafia idelanie podkreslic to co najpiękniejsze w nas samych, cudownie podbiłaś barwe tęczówki, oczy wyglądają nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejny raz czarujesz

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba, szczególnie zewnętrzny kącik oka, mam pytanie gdzie kupujesz cienie mug? na jej stronie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka