11 sie 2016

Paznokcie hybrydowe 8 i powrót do krótkich paznokci

Moje 2 ostatnie stylizacje paznokci
Teraz noszę krótkie. Niestety ostatnio mam problem z wypadającymi włosami i łamiącymi się paznokciami więc podjęłam decyzję o skróceniu. Ciężko mi było się przestawić na takie krótkie ale po 2 dniach już się przyzwyczaiłam i sobie chwalę (przynajmniej nie martwię się że o coś uderzę i nastąpi pęknięcie).
Mam na nich piękny pyłek - uwielbiam ciemne krótkie paznokcie więc jestem zadowolona.


Wcześniej nosiłam takie. Ale ciężko ten holo brokat/pyłek uchwycić na fotce. W ogóle nie widać jego uroku.


A Wy lubicie krótkie czy długie? jasne czy ciemne?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka